سوال کاربر

آیا سر درد بعد از بوتاکس طبیعی است

تاریخ ثبت : 1401/01/13
پاسخ سایت

پاسخ سایت


آیا سر درد بعد از بوتاکس طبیعی است؟

وجود سردردهای خفیف بعد از تزریق بوتاکس طبیعی بوده و معمولا پس از چند ساعت تا چند روز از بین می روند. با اینحال برخی از افراد بعد از تزریق بوتاکس دچار سردردهای شدید می شوند. سردرد بعد از بوتاکس سه علت دارد:
•    برخورد سر سوزن به استخوان در حین تزریق بوتاکس
•    کیفیت نامناسب مواد تزریقی
•    ایجاد انقباض در عضلات بر اثر بوتاکس
 

تاریخ ثبت : 1401/01/13

پاسخ N.I


انقباض هایی که در ماهیچه ها پس از تزریق بوتاکس اتفاق می افتد، زمینه سردرد را فراهم می کند. البته سردردهای بعد از بوتاکس موقت بوده و معمولاً پس از چند ساعت از بین میرود. در شرایطی که بعد از تزریق بوتاکس سردردهای شدیدی شکل گرفته و از شدت آنها کم نشود، بهتر است با پزشک مشورت کرد.

تاریخ ثبت : 1401/03/02
جهت ثبت پاسخ وارد سایت شوید، کلیک کنید.

شما هم می توانید سوال خود را مطرح کنید


رفتن به صفحه پرسش سوال...

سایر سوالات

کلمات کلیدی


سر درد بعد از بوتاکس علت سر درد بعد از بوتاکس دلیل سر درد بعد از بوتاکس

مشاهده کلینیک زیبایی