سوال کاربر

بعد از تزریق ژل لبم خیلی ورم کرده چیکار کنم و آیا طبیعیه یا ورم کردن زیاد لب بعد از تزریق ژل خطرناکه؟

تاریخ ثبت : 1401/03/23
پاسخ سایت

پاسخ سایت


بعد از تزریق ژل لبم خیلی ورم کرده چیکار کنم :

ایجاد ورم بعد از تزریق ژل کاملا طبیعی است. میزان این تورم در افراد مختلف ممکن است بیشتر یا کمتر باشد. با استفاده از کمپرس سرد، نوشیدن آب آناناس و مصرف داروی تجویز شده توسط پزشک می توان به کاهش و درمان ورم لب کمک کرد.

ولی اگر میزان ورم کردن لب بعد از تزریق ژل زیاد باشد بهتر است به پزشکتان مراجعه کنید.

تاریخ ثبت : 1401/03/23

پاسخ مائده


بعد از تزریق ژل به لب ها ممکنه که احساس کنین لب هاتون متورم شده. این عارضه کاملا طبیعیه و بعد از چند روز برطرف میشه. توصیه میکنم که بعد از تزریق ژل تا جای ممکن لب هاتون رو زیاد دستکاری نکنین و از رژ لب هم استفاده نکنین تا ورمش زودتر بخوابه. اگه احساس می کنین که تورمش خیلی زیاد و تقریبا غیرعادیه و دردناک هم شده می تونین برید دکترتا ژل رو براتون تخلیه کنه. 

تاریخ ثبت : 1401/06/08
جهت ثبت پاسخ وارد سایت شوید، کلیک کنید.

شما هم می توانید سوال خود را مطرح کنید


رفتن به صفحه پرسش سوال...

سایر سوالات


مشاهده کلینیک زیبایی