سوال کاربر

علت و دلیل زدن تبخال بعد از تزریق ژل لب و خط خنده و اخم چیست و باید قرص تبخال مصرف کرد؟

تاریخ ثبت : 1401/03/16
پاسخ سایت

پاسخ سایت


ایجاد تبخال بعد از تزریق ژل لب اتفاقی است که به صورت نادر برای برخی از افراد پیش می آید. افرادی که سابقه تبخال دارند، بیشتر از هر کسی در معرض ایجاد تبخال بعد از تزریق ژل لب قرار می گیرند. این افراد بایستی قبل از اقدام به تزریق ژل از قرص تبخال استفاده کنند. استریل نبودن لوازم تزریق ژل نیز ممکن است موجب بروز عفونت تبخال شود. بنابراین انتخاب کلینیک زیبایی برای تزریق ژل لب تاثیر بسیاری در ایمنی کار خواهد داشت.

تاریخ ثبت : 1401/03/16
جهت ثبت پاسخ وارد سایت شوید، کلیک کنید.

شما هم می توانید سوال خود را مطرح کنید


رفتن به صفحه پرسش سوال...

سایر سوالات

کلمات کلیدی


تزریق بعد از تزریق ژل لب تبخال بعد از تزریق ژل تبخال بعد از تزریق ژل خط خنده درمان تبخال بعد از تزریق ژل لب قرص تبخال بعد از تزریق ژل لب تبخال زدن بعد از تزریق ژل لب دلیل تبخال بعد از تزریق ژل علت تبخال بعد از تزریق ژل

مشاهده کلینیک زیبایی