سوال کاربر

نحوه رفع و از بین بردن موهای زائد با موم چگونه است

تاریخ ثبت : 1402/01/10
پاسخ سایت

پاسخ سایت


از بین بردن موهای زائد با موم

موم بهداشتی محصولی پرکاربرد در زمینه حذف موهای زائد است. موم ها انواع مختلفی دارند و ممکن است گرم یا سرد مورد استفاده قرار بگیرند.
موم های گرم قبل از استفاده حرارت داده می شوند تا کمی نرم شوند و روی پوست بچسبند. این موم نباید خیلی داغ شود تا موجب سوختگی پوست شود. موم گرم با استفاده از کاردک روی پوست کشیده شده و سپس یک تکه پد، پارچه یا کاغذ روی آن قرار می گیرد. با برداشتن یکباره پد، موم موجب کنده شدن موها از ریشه خواهد شد.
موم های سرد نیازی به حرارت ندارند و به همان شکل قابل استفاده خواهند بود. این موم ها پس از کمی ورز خوردن روی پوست کشیده شده و سپس در همان لحظه برداشته می شوند و موهای زائد را با خود بیرون می آورند.
 

تاریخ ثبت : 1402/01/10

پاسخ مبینا

سمیرا

به نظر من موم سرد خیلی بهتره . با توجه به پوستتون یکی رو انتخاب کنید بعد جهت رویش موها از بالا به پایین موم رو روی پوست بکشید و پد اپیلاسون رو روی اون قسمت که میخواید موها رو بردارید بگذارید بعد فشار از بالا به پایین به پد وارد کنید چند لحظه صبر کنید بعد از پایین به بالا یعنی مخالف جهت رویش موها خیلی یکدفعه و یهویی پد رو بکشید که موها رو بردارید اگه بخواید آروم بردارید برداشته نمیشه ‌ . بعدش هم که موها رو با موم برداشتید میتونید از هرچیزی که با پوستتون سازگاری داره مثل ژل پس از اصلاح ‌ .لوسیون . روغن بزنید پوستتون .تا ۲۴ ساعت بهتره حموم نرید و مواد شوینده به پوست نخوره . برداشتن موها با موم تا دوهفته موها در نمیاد اگه مدام استفاده کنید دیگه هربار دیر تر از قبل درمیاد.و موها نازک‌تر و کمتر میشن

تاریخ ثبت : 1402/01/10
جهت ثبت پاسخ وارد سایت شوید، کلیک کنید.

شما هم می توانید سوال خود را مطرح کنید


رفتن به صفحه پرسش سوال...

سایر سوالات

کلمات کلیدی


از بین بردن موهای زائد با موم رفع موهای زائد با موم طریقه از بین بردن موهای زائد با موم

مشاهده کلینیک زیبایی