سوال کاربر

بوتاکس بهتر است یا تزریق چربی بهتره

تاریخ ثبت : 1402/01/06
پاسخ سایت

پاسخ سایت


بوتاکس بهتر است یا تزریق چربی

گرچه تزریق بوتاکس و چربی با یک هدف انجام می گیرند، اما این دو تفاوت های بسیاری با هم دارند. در اصل این تفاوت ها هستند که تعیین کننده ارجحیت بوتاکس و چربی نسبت به هم هستند.
ماندگاری بوتاکس تا 6 ماه و ماندگاری چربی تا 12 ماه است.
بوتاکس برای از بین بردن چروکی مناسب است که بر اثر حرکت ماهیچه ها به وجود می آیند؛ درحالیکه چربی برای چروکی مانند خط خنده و خط اخم مناسب تر است.
تاثیرگذاری بوتاکس پس از تزریق کوتاه مدت است؛ درحالیکه اولین اثرات تزریق چربی بعد از حداقل یک ماه مشخص می شود.
بوتاکس و چربی هر دو روش های ایمنی هستند. اما چربی به دلیل اینکه از بدن خود بیمار استخراج می شود، طبیعی تر است.
 

تاریخ ثبت : 1402/01/06

پاسخ مبینا

سمیرا

بوتاکس یه نوع ماده ریلکس کننده عضله یا همون فلج کننده عصب های حرکتی به صورت موقته .با این روش چین و چروک های اطراف چشم.شقیقه ‌.و پیشانی رو از بین میبرن .اما تزریق چربی نوعی جراحیه که چربی مورد نیاز از بدن خود فرد استخراج میشه و به اون قسمتی که چین و چروک داره تزریق میشه .مدت زمان ماندگاری بوتاکس ۶ ماهه اما مدت زمان ماندگاری چربی در هر فردی فرق میکنه و بستگی داره محل تزریق چربی کدوم ناحیه باشه ‌.دوره نقاهت بوتاکس نهایت یکی دو هفته است. که در این مدت میتونن به فعالیت های روزمره برسن اما تزریق چربی دوره نقاهت ده روز استراحت کامل در منزل هست .بوتاکس معمولا واسه صورت استفاده میشه .تزریق چربی در بدن هم مورد استفاده قرار میگیره .قیمت بوتاکس از تزریق چربی کمتره.

تاریخ ثبت : 1402/01/11

پاسخ مبینا

سمیرا

باتوجه به همه ی اینها بستگی به خودتون داره تصمیم بگیرید که از کدوم روش استفاده کنید . و برای چه منظور و برای کدوم قسمت ازش استفاده کنید . و البته نظر پزشکتون هم مهمه و میتونه راهنماییتون کنه در این زمینه

تاریخ ثبت : 1402/01/11
جهت ثبت پاسخ وارد سایت شوید، کلیک کنید.

شما هم می توانید سوال خود را مطرح کنید


رفتن به صفحه پرسش سوال...

سایر سوالات

کلمات کلیدی


بوتاکس بهتر است یا تزریق چربی بوتاکس بهتره یا تزریق چربی تزریق بوتاکس بهتر است یا تزریق چربی

مشاهده کلینیک زیبایی