سوال کاربر

شرایط میکرونیدلینگ چیست و برای انجام میکرونیدلینگ کردن باید چه شرایطی داشته باشیم و لازم است؟

تاریخ ثبت : 1402/01/03
پاسخ سایت

پاسخ سایت


شرایط میکرونیدلینگ :

مهم است که میکرونیدلینگ را پس از بررسی ها، تحقیقات و آگاهی های لازم انجام داد. شرایط میکرونیدلینگ را در سه بخش می توان تقسیم کرد:
قبل از میکرونیدلینگ: فرد مراجعه کننده باید از 5 روز قبل از میکرونیدلینگ از اقداماتی که موجب تحریک و التهاب پوست می شود خودداری کند، از جمله لیزر و اپیلاسیون و برنزه کردن. هرگونه دارویی که در این دوره مصرف می شود باید با مشورت پزشک باشد تا اختلالی در روند درمان ایجاد نکند.
حین انجام میکرونیدلینگ: فرد مراجعه کننده باید تلاش داشته باشد که با حفظ خونسردی و اعتماد به نفس در جلسه شرکت کند. تمیز بودن پوست در این روز بسیار ضروری است. پوست نباید هیچگونه آرایشی داشته باشد.
بعد از میکرونیدلینگ: مراقبت های بعد از درمان بسیار ضروری هستند و کوچکترین کوتاهی در انجام آنها موجب بدتر شدن وضعیت پوست خواهد شد. در این دوره باید پوست در معرض آلودگی ها قرار نگیرد. شستشوی پوست با آب خیلی گرم ممنوع است. نباید در معرض نور آفتاب قرار گرفت. رفتن به استخر و سونا و برنزه کردن تا بهبودی کامل پوست ممنوع است.
 

تاریخ ثبت : 1402/01/03

پاسخ مبینا

سمیرا

موقع انجام میکرونیدلینگ پوستتون کاملا باید تمیز باشه هیچ گونه مواد آرایشی روی پوست نباشه .در مورد سابقه پزشکیتون اگه تغیری ایجاد شده اطلاع بدید یا اگه داروهایی که میخوردید تغیراتی صورت گرفته اطلاع بدید

تاریخ ثبت : 1402/01/03
جهت ثبت پاسخ وارد سایت شوید، کلیک کنید.

شما هم می توانید سوال خود را مطرح کنید


رفتن به صفحه پرسش سوال...

سایر سوالات

کلمات کلیدی


شرایط میکرونیدلینگ

مشاهده کلینیک زیبایی