سوال کاربر

آیا روابط گذشته مان را به همسرمان بگوییم

تاریخ ثبت : 1402/01/01
پاسخ سایت

پاسخ سایت


آیا روابط گذشته مان را به همسرمان بگوییم

صحبت کردن در مورد روابط گذشته با همسر باید در چهارچوب خاصی انجام شود. به طور کلی، تنها باید درمورد اتفاقاتی صحبت کرد که اطرافیان از آن مطلع هستند و ممکن است بعدها توسط شخصی دیگر به گوش همسر برسد. در این نوع گفتگو نیازی نیست که درمورد مسائل ریز و جزئی حرف زد. روابط گذشته خود را باید تا جایی برای همسر خود بازگو کنیم که زمینه ای برای ایجاد شک و شبهه و سرزنش و بی اعتمادی فراهم نکنیم. 

تاریخ ثبت : 1402/01/01

پاسخ م.رستگار


این موضوع تا حد زیادی بستگی به تاثیر گذشته به زندگی حال شما داره ، اگه حس می‌کنید که اتفاقای گذشته ممکنه شنیدنش از زبون بقیه باعث اختلاف بین شما بشه، و این مسائل برای طرف شما بسیار مهم است بهتر است قبل شنیدن آن از زبان بقیه خودتان بگوئید ، بااین حال  نیاز نیست همه چیز رو با جزئیات تمام تعریف کنید و فقط تا حدی که حس می‌کنید نیاز همسرتون بدونه بگید 
و همون بخش هم جوری که باعث بشه اون آدم تحریک بشه و روی جزئیات متمرکز بشه بهتر تعریف نشه و مراقب باشید چی میگید و چطوری گفته میشه … و مهم تر از همه مطمئن باشید که واقعا رشته اون اتفاقای گذشته اگه باعث اختلاف میشه به طوری قطعی با زندگی الان شما قطع شده باشه.

تاریخ ثبت : 1402/01/02

پاسخ سمیرا

سمیرا

اگه قبلا کاری کردید که اگه بگید ممکنه همسرتون نسبت به شما بد بین بشه بهتره نگید

چون اگه اعتماد بهتون نداشته باشه احتمال خیلی خیلی زیاد جدا میشید

تاریخ ثبت : 1402/01/02

پاسخ ری


گذشته هر آدمی به خودش مربوط هست و اینکه اون گذشته برا شماست و خودتون باید تصمیم بگیرید که اون و با همسرتون به اشتراک بزارید یا نه اما خوب همونجوری که گفتم گذشته گذشته و اگر هم شما کار اشتباهی کردید حتما درس عبرت براتون شده و احتمال داره با بازگو کردن گذشته روی زندگی حال و ایندتون تاثیر بزاره بهتره از بازگو کردنش خودداری کنید و اینم بگم ادم صادق و راست گو بودن خیلی فرق داره پیش خودتون نگید که من باید بگم وگرنه ادم صادقی نیستم . 

تاریخ ثبت : 1402/02/11
جهت ثبت پاسخ وارد سایت شوید، کلیک کنید.

شما هم می توانید سوال خود را مطرح کنید


رفتن به صفحه پرسش سوال...

سایر سوالات

کلمات کلیدی


آیا روابط گذشته مان را به همسرمان بگوییم

مشاهده کلینیک زیبایی