سوال کاربر

علت و دلیل قرمزی صورت بعد از لیزر فرکشنال چیست و نحوه درمان قرمز شدن پوست بعد از آن چیست؟

تاریخ ثبت : 1402/01/01
پاسخ سایت

پاسخ سایت


قرمزی صورت بعد از لیزر فرکشنال :

حرارتی که بر اثر اشعه لیزر روی پوست ایجاد می شود، موجب قرمزی و التهاب پوست خواهد شد. قرمزی بعد از لیزر فرکشنال را می توان با استفاده از کمپرس یخ کمتر کرد. کرم های ترمیم کننده و آبرسان نیز در رفع قرمزی بعد از لیزر موثر هستند و البته باید توسط پزشک تجویز شوند.

تاریخ ثبت : 1402/01/01

پاسخ م.رستگار


قرمزی صورت بعد از فرکشنال مانند لیزر پوست  افرار قرمز میشود و شدت این قرمزی بر اساس جنس پوست افراد متفاوت است .یک تکه یخ می تواند اثرات قرمزی و سوختگی سطح پوست تان را کمتر کند. حتی ممکن است نیاز باید به مدت یک تا دو ساعت این کار را تکرار کنید. کمپرس آب سرد و یخ هیچ گونه عوارضی برای پوست تان ندارد

یکی دیگر از راه های بسیار مفید و کاربردی برای درمان قرمزی، التهاب و سوختگی پوست استفاده از “کرم های درمان قرمزی پوست بعد از لیزر” هستند. این کرم ها خاصیت ضد التهابی دارند

حتما بعد از فرکشنال به صورت مکرر از کرم ضد آفتاب استفاده کنید و آب زیاد بنوشید و از آبرسان های قوی تر برای پوست خود استفاده کنید .

تاریخ ثبت : 1402/01/01

پاسخ مبینا

سمیرا

قرمزی پوست بعد لیزر فراکشنال یکی از عوارض شایع هست .افرادی که حساسیت پوستی دارن ممکنه جوش بزنن .التهاب داشته باشن .یا پوستشون دچار تغیر رنگ بشه .

تاریخ ثبت : 1402/01/03
جهت ثبت پاسخ وارد سایت شوید، کلیک کنید.

شما هم می توانید سوال خود را مطرح کنید


رفتن به صفحه پرسش سوال...

سایر سوالات

کلمات کلیدی


قرمزی صورت بعد از لیزر فرکشنال قرمزی پوست بعد از لیزر فرکشنال

مشاهده کلینیک زیبایی