سوال کاربر

از بین بردن چروک دور چشم به روش زنان ژاپنی

تاریخ ثبت : 1402/01/01
پاسخ سایت

پاسخ سایت


از بین بردن چروک دور چشم به روش زنان ژاپنی :

محافظت از پوست در برابر پیری اهمیت بسیاری برای زنان ژاپنی دارد. یکی از مهمترین مواردی که زنان ژاپنی برای از بین بردن چروک دور چشم از آن استفاده می کنند، پیله کرم ابریشم است. پیله کرم ابریشم پس از دو هفته استفاده موجب خواهد شد تا چروک دور چشم محو شده و پوست جوان شود.

تاریخ ثبت : 1402/01/01

پاسخ م.رستگار


روشی که بین زنان چینی و ژاپنی برای از بین بردن چروک مرسوم است استفاده از پیله کرم ابریشم است ؛ زیرا، پیله ی کرم ابریشم حالت سایشی و تراشنده دارد و به دلیل بافت خاص حس چرب بودن را ایجاد نمی کند همچنین از پیله ی کرم ابریشم می توان برای از بین بردن پف چشم و به عنوان ماده جوان کننده ی پوست استفاده کرد.

تاریخ ثبت : 1402/01/01

پاسخ مبینا

سمیرا

چروک اطراف چشم میتونن میران سن فرد و بگن هرچقدر سن فرد بیشتر باشه این چین و چروک اطراف چشم هم بیشتر میشه اما یه سری راهکار وجود داره که میتونید با انجام اش این چین و چروک ها رو به حداقل برسونید .زنان ژاپنی یه سری ماساژ برای اطراف چشم دارن نقاط حساس اطراف چشم رو پیدا میکنن و آروم ماساژ میدن و همینطور از پیله های کرم ابریشم استفاده میکنن.پیله های کرم ابریشم حالت سایشی و تراشنده داره و به دلیل بافت خاصی که داره حس چرب بودن رو بوجود نمیاره من تو دیجی کالا یه سری دیدم همه جا هست میفروشن میتونید راحت بخرید و استفاده کنید ازش عالیه 

تاریخ ثبت : 1402/01/02
جهت ثبت پاسخ وارد سایت شوید، کلیک کنید.

شما هم می توانید سوال خود را مطرح کنید


رفتن به صفحه پرسش سوال...

سایر سوالات

کلمات کلیدی


از بین بردن چروک دور چشم به روش زنان ژاپنی

مشاهده کلینیک زیبایی