سوال کاربر

با تنفر بعد از خیانت چه کنیم

تاریخ ثبت : 1401/12/29
پاسخ سایت

پاسخ سایت


تنفر بعد از خیانت :

ایجاد تنفر نسبت به همسر بعد از خیانت او کاملا طبیعی و بدیهی است. اما آنچه مهم است، یادگیری در مورد مواجهه با تنفر بعد از خیانت است. اگر هنوز عشق و علاقه ای بین شما و همسرتان وجود دارد، باید تلاش کنید که این تنفر را کنترل کنید.
در اوج عصبانیت و تنفر تصمیم نگیرید.
به خودتان فرصت دهید تا کمی از تنفر و خشمتان فروکش کند.
با همسر خود صحبت مسالمت آمیز داشته باشید تا به نتیجه برسید.
سعی کنید که ببخشید.
نگاهی به گذشته داشته باشید و محبت و خوبی های همسر را به خود یادآور شوید.
 

تاریخ ثبت : 1401/12/29

پاسخ مبینا

سمیرا

همونطور که شما اگه بفرض دوتا بچه دارید نمی‌تونید بچه ای بهتر از بچه هاتون دیدید به پدر مادر هاشون بگید بیاید بچه هامون و عوض کنیم .همسر هم همین جایگاه رو در زندگی تون باید داشته باشه .روزی که ارزش همسر چیزی کمتر از این بود در زندگی زناشویی اون زندگی از هم پاشیده میشه .متاسفانه خیلی افکار عامیانه میگن مشکل از خانم بوده که کم گزاشته که باعث خیانت مرد شده نخیر همچین چیزی صحت نداره اونی ام که دزدی میکنه یه جور خودشو توجیح میکنه.مشکل از خانم ها نیست که چجوری رفتار کردن .مشکل از راه و روش اشتباهیست که مرد رفته اگه هزار بار از راه اشتباهی برید هزار بار نتیجه اشتباه عایدتون میشه .

تاریخ ثبت : 1402/01/04

پاسخ مبینا

سمیرا

زمانی میتونید چشم تون رو روی خیانت همسر ببندید که واقعا مرد تصمیم گرفته عوض بشه نه بخاطر شما دست از این کارها بکشه چون  اگه بخاطر شما باشه و خودش باز تمایل داشته باشه به این کارها. شما باز همون شوهر خیانت کار رو دارید فقط اینبار حقه باز تر و دروغگو تر شده .باید خودش بخواد که اینکارو نکنه .

تاریخ ثبت : 1402/01/04
جهت ثبت پاسخ وارد سایت شوید، کلیک کنید.

شما هم می توانید سوال خود را مطرح کنید


رفتن به صفحه پرسش سوال...

سایر سوالات

کلمات کلیدی


تنفر بعد از خیانت

مشاهده کلینیک زیبایی