سوال کاربر

علت جوش زدن بعد از لیزر موهای زائد و نحوه درمان جوش های بعد از لیزر موهای زاءد چیست؟

تاریخ ثبت : 1401/12/29
پاسخ سایت

پاسخ سایت


جوش زدن بعد از لیزر موهای زائد :

جوش زدن بعد از لیزر زمانی اتفاق می افتد که پوست درگیر عفونت و باکتری و همچنین مستعد جوش باشد. پوست ممکن است همواره شامل سلول‌های مرده و باکتری‌های محبوس شده باشد. لیزر با گرمایی که روی پوست ایجاد می کند، پرده از این باکتری ها برداشته و آنها را همچون جوشی پر از چرک ظاهر می کند.

درمان جوش بعد از لیزر موهای زائد :

جوش های ظاهر شده بعد از لیزر موهای زائد با یک برنامه مراقبتی مناسب قابل پیشگیری هستند. کافیست نکاتی را در این زمینه رعایت کرد. کافیست پوست را همواره تمیز نگه داشته و از آرایش ناحیه تحت لیزر بلافاصله بعد از جلسات خودداری کرد. باید به پوست اجازه داد تا در حین بهبودی تنفس کند. باید مسیر  برای منافذ پوست باز باشند تا آلودگی ها خارج شوند.
 

 

تاریخ ثبت : 1401/12/29

پاسخ مبینا

سمیرا

بستگی به میزان حساسیتی که پوستتون داره و همینطور بخاطر گستردگی موهای زائد ممکنه عوارض لیزر با جوش زدن خودشو نشون بده سعی کنید بیش از حد از کرم زینک اکساید استفاده نکنید چون زیاده روی در مصرف این کرم بعد از لیزر خود باعث ایجاد جوش زدن هست .یکی دیگه از دلایلش تنظیم نامناسب دستگاه لیزر هست .اگرم پوست چربی دارید ممکنه بعد لیزر جوش بزنید . خدایی نکرده اگه بیماری خاصی دارید هم ممکنه موجب جوش زدن بعد لیزر بشه .مراقب باشید کلینیک مناسبی رو انتخاب کرده باشید چون آلودگی محیط و بهداشتی نبودن هم ممکنه باعث جوش زدن بعد لیزر بشه .اگرم از دستگاه لیزر نامناسب استفاده کنید ممکنه جوش بزنید

تاریخ ثبت : 1402/01/01
جهت ثبت پاسخ وارد سایت شوید، کلیک کنید.

شما هم می توانید سوال خود را مطرح کنید


رفتن به صفحه پرسش سوال...

سایر سوالات

کلمات کلیدی


جوش زدن بعد از لیزر موهای زائد درمان جوش بعد از لیزر موهای زائد

مشاهده کلینیک زیبایی