سوال کاربر

آیا ماسک پیل آف لدورا خوبه

تاریخ ثبت : 1401/12/06
پاسخ سایت

پاسخ سایت


آیا ماسک پیل آف لدورا خوبه؟

اگر به دنبال یک ماسک لایه بردار قوی و مفید هستید، پیشنهاد ما به شما ماسک پیل آف لدورا است. این ماسک قدرت لایه برداری عمیقی دارد و می تواند تمام آلودگی های روی پوست را از بین ببرد. ماسک پیل آف لدورا علاوه بر لایه برداری از پوست، به ترمیم پوست و ایجاد لایه جدید کمک می کند.

تاریخ ثبت : 1401/12/06

پاسخ ری


بله ماسک پیل اف لدورا گزینه ی مناسب برای از بین بردن جوش های زیر پوستی  و لایه برداری و از بین بردن آلودگی صورت و کاهش براق شدن پوست . نرم شدن صورت . اب رسانی کامل صورت  . روشن شدن نواحی که ازش استفاده میکنید و از بین بردن سلول های مرده پوستتون هست و همچنین ماسک پیل اف خاصیت ضد پیری هم داره و از چین و چروک جلوگیری میکنه و باعث کوچیک شدن منافذ صورت هم میشه و شما حتما از ماسک های گیاهیش با خواص انتی اکسیدان و ترکیبات بوتانیکال استفاده کنید  و الان یکی از ماسک هایی هست که اکثر خانم ها ازش استفاده میکنن و راض هستن .

تاریخ ثبت : 1401/12/07

پاسخ م.رستگار


بله ، ماسک پیل آف لدورا یکی از بهترین ماسک ها و لایه بردارها برای پوست می‌باشد .

ماسک پیل آف لدورا پوست را به صورت عمقی پاکسازی و با ترکیب خاص خود علاوه بر لایه برداری به تقویت و حفظ سلامت و شادابی پوست کمک میکند. گلیسیرین به کار رفته در آن، پوست را به خوبی آبرسانی می­کند و باعث حفظ رطوبت طبیعی و در نتیجه شادابی و نشاط آن می­شود.

 

تاریخ ثبت : 1401/12/07

پاسخ مبینا

سمیرا

این ماسک پوست رو عمیقا پاکسازی میکنه علاوه بر لایه برداری پوست رو تقویت و شاداب می‌کنه .باعث آبرسانی پوست میشه .

تاریخ ثبت : 1402/01/10
جهت ثبت پاسخ وارد سایت شوید، کلیک کنید.

شما هم می توانید سوال خود را مطرح کنید


رفتن به صفحه پرسش سوال...

سایر سوالات

کلمات کلیدی


آیا ماسک پیل آف لدورا خوبه

مشاهده کلینیک زیبایی