سوال کاربر

آیا داروی شپش برای زن حامله ضرر دارد

تاریخ ثبت : 1401/12/06
پاسخ سایت

پاسخ سایت


آیا داروی شپش برای زن حامله ضرر دارد؟

داروی شپش محصولی شیمیایی است که مصرف خودسرانه آن در دوران بارداری ممکن است برای جنین مضر باشد. از همین رو، برای درمان شپش در دوران بارداری بهتر است از روشهای طبیعی استفاده کرد و یا هر نوع داروی شیمیایی را پس از مشورت با پزشک مصرف کرد. زنان باردار در حین تهیه داروی شپش از داروخانه لازم است که باردار بودن خود را به تکنسین داروخانه ابلاغ کنند.

تاریخ ثبت : 1401/12/06

پاسخ ری


توی دوران بارداری حتما باید زیر نظر پزشکتون از دارویی استفاده کنید حتی اگر شامپوی شپش باشه بهتره از دکترتون مشورت بگیرید . از روش های خونگی مثل سرکه و ماست . سس ماینز . و سفیده تخم مرغ استفاده کنید که خطری نداره و روش طبیعی هست . البته شما موقع خرید این شامپو های زد ریزش میتونید از دکتر داروخانه هم بپرسید تا راهنماییتون کنن.

تاریخ ثبت : 1401/12/07

پاسخ mitra


داروی ضد شپش و شامپوهای درمان شپش چونکه حاوی مواد شیمیایی هستن نباید در دوران بارداری استفاده بشن. بهتره از ترکیب سرکه و آب برای درمان و از بین بردن شپش های سر استفاده کنین. 

تاریخ ثبت : 1401/12/09

پاسخ م.رستگار


دوران بارداری یکی از دوره های حساس است و نیاز است که در مصرف و استفاده دارو ها و مواد شیمیایی خیلی دقت کنید و مصرف تمام دارو های شیمیایی تحت نظر دکتر باشه اما روش های خانگی معمولا خطر کمتری در این باره دارند مثلا شما میتوانید از سرکه سفید استفاده کنید سرکه را با شامپو خود مخلوط کنید یا با آب و موهای خود را با آن بشورید یا از سفیده تخم مرغ استفاده بشه ….

در کل روش های خانگی نسبت به روش های شیمیایی شمارو دیرتر به نتیجه مورد نظر می‌رساند اما قطعا اطمینان بیشتری موقع مصرف دارند . 

تاریخ ثبت : 1401/12/10

پاسخ سمیرا

سمیرا

چون دوران بارداری خیلی حساسه و میتونه روی جنین تاثیر داشته باشه پس حتما هر دارویی باید با تجویز پزشکتون و زیر نظر ایشون استفاده بشه

علاوه بر اون برای درمان و از بین بردن شپش در دوران باردی میتونید از روش های خانگی مثل سرکه استفاده کنید

از شانه مخصوص شپش سر استفاده کنید و برای راحت تر بودن موهاتون رو کوتاه کنید.

تاریخ ثبت : 1401/12/12

پاسخ مبینا

سمیرا

بعضی شامپوهای شپش شیمیایی هستن که مناسب خانم باردار نیستن اما یه سری شامپو ها مخصوص شپش هستن که مصرفش برای خانم های باردار مانعی نداره .سس مایونز هم شنیدم خوبه با شامپو مخصوص شپش درسته جای شامپو های شیمیایی مخصوص  شپش رو نمیگیره اما راه حل خونگی .

تاریخ ثبت : 1401/12/29
جهت ثبت پاسخ وارد سایت شوید، کلیک کنید.

شما هم می توانید سوال خود را مطرح کنید


رفتن به صفحه پرسش سوال...

سایر سوالات

کلمات کلیدی


آیا داروی شپش برای زن حامله ضرر دارد

مشاهده کلینیک زیبایی