سوال کاربر

برای خوشرنگ شدن گل حسن یوسف چه کنیم؟

تاریخ ثبت : 1401/12/03
پاسخ سایت

پاسخ سایت


برای خوشرنگ شدن گل حسن یوسف چه کنیم؟

مهمترین نکته در داشتن گیاه حسن یوسف خوشرنگ، قرار دادن آن در معرض نور آفتاب است. آبیاری نامنظم و بیش از حد و همچنین قرار گرفتن گل حسن یوسف در سایه، مهمترین عوامل کدر شدن رنگ آن هستند.

تاریخ ثبت : 1401/12/03

پاسخ ری


برای خوش رنگ شدن گل ها بخصوص  حسن یوسف میتونید اونو در معرض افتاب بزارید نه جوری که به مدت طولانی و مستقیم باشه چون باعث زرد شدن گل ها میشه . و به موقع بهش اب بدید و اینکه میتونید توی سرنگ ویتامین ای تزریق کنید بهش . و توی اسپری اب بریزید و هر روز برگ هاشو اسپری کنید و با دستمال نرم پاک کنید . و میدونید که گل و گیاه احساس دارن و اگه بتونید باهاشون حرف بزنید هم به رشدش کمک میکنه و هم رنگ قشنگتری میگیره.

تاریخ ثبت : 1401/12/03

پاسخ م.رستگار


گل حس یوسف از جمله گلهایی است که نور آفتاب در خوشرنگ شدن اون تاثیر زیادی داره، البته نیازه که اگه در فصل تابستان این گل را در معرض نور خورشید می‌گذارید حتما به اندازه کافی به آن آب دهید .

تاریخ ثبت : 1401/12/03

پاسخ Marziyeh M


یکی از  نیازای این گیاه زیبا نور نسبتا زیاد و فیلتر شده، خاک متوسط (نه سبک و نه سنگین) ، آبیاری متوسط ، دمای معمول اتاق و کودهی در فصل رشد نیاز داره و حداقل بین ۷ الی ۹ ساعت افتاب بخوره و برای ابیاری هم از سطح خاک یک الی ۲ سانتی متر باید نمناک باشه.

تاریخ ثبت : 1401/12/04

پاسخ مبینا

سمیرا

هرچی نور بیشتری بهش بخوره رنگ اش پررنگ تر میشه سعی کنید به اندازه بهش آب بدید چون آب زیاد هم براش خوب نیست.

تاریخ ثبت : 1402/01/19
جهت ثبت پاسخ وارد سایت شوید، کلیک کنید.

شما هم می توانید سوال خود را مطرح کنید


رفتن به صفحه پرسش سوال...

سایر سوالات

کلمات کلیدی


برای خوشرنگ شدن گل حسن یوسف

مشاهده کلینیک زیبایی