سوال کاربر

آیا ماسک چای سبز واقعی است

تاریخ ثبت : 1401/12/03
پاسخ سایت

پاسخ سایت


آیا ماسک چای سبز واقعی است؟

ماسک چای سبز به دلیل دارا بودن انواع ویتامین و مواد مغذی، از مهمترین محصولات جوانسازی پوست است. استفاده مرتب از این ماسک کمک می کند که لکه ها و چین و چروک روی پوست از بین برود. برای استفاده راحت از ماسک چای سبز، کافیست چای سبز کیسه ای دم کرده را روی پوست قرار داد.

تاریخ ثبت : 1401/12/03

پاسخ ری


ماسک چای سبز برای پوست فوق العاده هست . چون در چای سبز اکسیداسیون و تخمیر انجام نمیشه هیچ ضرری اصلا برای پوست نداره . و با محصولاتی روبه رو هستید که از مواد الی از دامنه طبیعت هست و چیزی که ماسک چای رو برای جوان سازی پیش پژوهش گرا عزیز کرده وجود انتی اکسیدان هست این ماده از جمع شدن سلول های سرطانی در پوست جلوگیری می کند و یه راه حل برای جلوگیری از سرطان هست و خاصیت لایه برداری هم داره  . و اینکه باید بگم نه تنها ماسک چای بلکه خود چای هم مصرف برای پوست عالی هست چون از ترکیب های منگنز . پتاسیم . منیزیم . و انزیم داره . اگه میخواید پوستی صاف و بدون لکه داشته باشید حتما از ماسک یا خود چای سبز استفاده کنید .

تاریخ ثبت : 1401/12/03

پاسخ م.رستگار


ماسک چای سبز مانند سایر ماسک ها حالت خمیری ندارد و همان چای سبز دم کشیده است که پوست خود را با آن شسته و کمی ماساژ می دهید و سپس به طور کامل پوست خود را شستوشو می‌کنید.

این ماسک فواید زیادی مثل شفا کردن پوست صورت و بدن 

از بین بردن چین و چروک روی پوست .

اما بهتر است از چای سبز تازه استفاده کنید،اگر پیدا نکردین می‌توانید از خود ماسک چای سبز که از داروخانه تهیه می‌کنید، میز استفاده کنید‌.

 

 

تاریخ ثبت : 1401/12/04

پاسخ Marziyeh M


برای رفع لکه‌های پوستی و روشن‌شدن سطح پوست ماسک چای سبز رو امتحان کنین. استعمال چای سبز به صورت هفتگی می‌تونه تاثیر زیادی در رفع آکنه و جوش داشته باشه. چای سبز یه ویژگی شاخص داره و اون خاصیت ضدالتهابی و ضدمیکروبی هست. می‌تونین کمی ‌پودر شده چای سبز رو با عسل و آبلیمو ترکیب کنین و هفته‌ای دو بار به مدت چند دقیقه روی پوست قرار بدین. مداومت در انجام این کار سبب می‌شه جوش‌های صورتتون پاکسازی بشه و رنگ پوست یک درجه روشن‌تر به نظر برسه. پیشنهاد می‌کنیم انواع ماسک رو حدود ۱۵ دقیقه روی پوست نگه دارین و بعد با آب ولرم شستشو بدین.

تاریخ ثبت : 1401/12/04

پاسخ مبینا

سمیرا

ماسک چای سبز رو میتونید با ماست قاطی کنید بعد رو پوست بزارید .بصورت خوراکی هم میتونید استفاده کنید.فقط من شنیدم چای سبز زیاد خوردن باعث میشه کم خونی بیارید 

تاریخ ثبت : 1402/01/06
جهت ثبت پاسخ وارد سایت شوید، کلیک کنید.

شما هم می توانید سوال خود را مطرح کنید


رفتن به صفحه پرسش سوال...

سایر سوالات

کلمات کلیدی


آیا ماسک چای سبز واقعی است

مشاهده کلینیک زیبایی