سوال کاربر

آیا ماسک صورت در دوران بارداری ضرر دارد

تاریخ ثبت : 1401/12/03
پاسخ سایت

پاسخ سایت


آیا ماسک صورت در دوران بارداری ضرر دارد؟

پوست صورت در دوره بارداری وضعیت حساسی داشته و نیاز به مراقبت دارد. مهم است که در این دوره ماسک هایی خاص و مجاز استفاده کرد. استفاده از برخی ماسک های صورت در دوران بارداری مضر بوده و غیر مجاز است. ماسک آلوئه ورا، ماسک آووکادوو و ماسک عسل نمونه ای از ماسک های مناسب برای دوران بارداری هستند.

شما میتوانید با مشورت پزشکتان ماسک های مناسب را انتخاب کنید.

تاریخ ثبت : 1401/12/03

پاسخ ری


در دوران بارداری خیلی مراقبت های ویژه ای باید انجام بدید و اینکه برای ماسک صورت میتونی ماسک های خونگی مثل صدر و ماست . عسل و ابلیمو . سفیده تخم مرغ رو جایگزین ماسک ها و لایه بردارهای شیمیایی کنی و اصلا ضرری هم نداره و باعث رفع لک های بارداریتون هم میشه . اما به صورت روتین روزانه انجام بدید تا نتیجه مطلوبی داشته باشه براتون.

تاریخ ثبت : 1401/12/03

پاسخ Marziyeh M


ماسک های ساده خانگی و ماسک های گیاهی و طبیعی به طور کلی بی خطر هستند، اما از ماسک های صورت‌ حرفه ای که از جریان گالوانیک (جریان الکتریکی مایکرویی که برای تقویت ماهیچه ها به کار می‌رود) استفاده می‌کنند، پرهیز کنید. ماسک های گیاهی در طول سه ماهه اول بارداری، به ویژه اگر تهوع صبحگاهی دارید، توصیه نمی‌شوند؛ چون عطر قوی این گیاهان ممکن است حال تهوع تان را تشدید کند. در ضمن لازم است از مصرف لایه بردارهای حاوی اسید‌ گلیکولیک خود‌داری کنید.

تاریخ ثبت : 1401/12/04

پاسخ مبینا

سمیرا

نه ماسک خونگی روی پوست صورت اشکالی نداره 

تاریخ ثبت : 1402/01/02
جهت ثبت پاسخ وارد سایت شوید، کلیک کنید.

شما هم می توانید سوال خود را مطرح کنید


رفتن به صفحه پرسش سوال...

سایر سوالات

کلمات کلیدی


آیا ماسک صورت در دوران بارداری ضرر دارد

مشاهده کلینیک زیبایی