سوال کاربر

برای قارچ واژن چی خوبه و برای قارچ واژن چه دارویی مصرف کنیم

تاریخ ثبت : 1401/12/01
پاسخ سایت

پاسخ سایت


برای قارچ واژن چی خوبه؟

عفونت قارچی واژن می تواند آزاردهنده و دردناک باشد. این نوع عفونت هم با داروهای پزشکی و هم با داروهای سنتی قابل درمان است. برای رفع قارچ واژن مواد غذایی ضد قارچ همچون سیر مصرف کنید. مصرف دمنوش های گیاهی نیز در کنترل و رفع قارچ واژن موثر عمل می کنند. برای درمان قارچ واژن بهتر است از مخلوط آب و سرکه برای شستن واژن استفاده کرد.

برای قارچ واژن چه دارویی مصرف کنیم؟

داروهایی که برای رفع قارچ واژن موجودند، شامل قرص ها، پمادها، شیاف ها و ژل ها هستند. هر یک از این محصولات معمولا بدون نسخه پزشک توسط داروخانه ها ارائه می شوند. با این حال، بهتر است برای رفع بهتر و کامل تر قارج واژن به پزشک مراجعه کرد. یکی از داروهایی که پزشک در این شرایط برای درمان قارچ  تجویز می کند، قرص فلوکونازول است.

مصرف هر دارویی بدون تجویز پزشک میتواند عوارض وحشتناکی داشته باشد.

تاریخ ثبت : 1401/12/01

پاسخ ری


برای درمان قارچ واژن میتونید راه کار های زیادی رو انجام بدید اما بهتره اول از همه به دکتر متخصص مراجعه کنید. میتونید داروهایی که نیاز به تجویز دکتر نداره و به صورت کرم و یا شیاف هست رو از داروخونه تهیه کنید با توجه به نوع محصول دارو ممکن هست برای مصرف داخلی یا خارجی باشه و عفونت رو با یک تک دوزی که بین سه تا یه هفته هست میتونه عفونت رو درمان کنه .از اسید بوریک . روغن درخت چای مکمل های پروبیوتیک . ماست طبیعی . روغن نارگیل استفاده کنید.

تاریخ ثبت : 1401/12/02

پاسخ mitra


یکی از درمان های خونگی واسه قارچ واژن استفاده از سرکه هستش. به اندازه کافی داخل تشت سرکه بریزین و پنج برابر مقدار سرکه هم آب گرم اضافه کنین و روزی دو بار به مدت 20 دیقه داخل تشت بشینین. لباس های زیرتون رو هم سعی کنین زود به زود تعویض کنین. اگه هم میخواین از دارو استفاده کنین بهتره که برید پیش متخصص تا براتون تجویز کنه. 

تاریخ ثبت : 1401/12/03

پاسخ م.رستگار


از متداول ترین روش ها، می توان به درمان عفونت واژن با کلوتریمازول اشاره کرد. کلوتریمازول که به 4 صورت خوراکی، پماد واژینال، پماد موضعی و شیاف واژینال قابل استفاده است. معمولا از کلوتریمازول، به عنوان پماد برای عفونت قارچی واژن استفاده می کنند

تاریخ ثبت : 1401/12/07
جهت ثبت پاسخ وارد سایت شوید، کلیک کنید.

شما هم می توانید سوال خود را مطرح کنید


رفتن به صفحه پرسش سوال...

سایر سوالات

کلمات کلیدی


برای قارچ واژن چی خوبه برای قارچ واژن چه دارویی مصرف کنیم

مشاهده کلینیک زیبایی