سوال کاربر

آیا ماسک خیار برای صورت خوب است و آیا ماسک خیار برای پوست مفید و موثر است و تاثیری دارد؟

تاریخ ثبت : 1401/11/27
پاسخ سایت

پاسخ سایت


آیا ماسک خیار برای صورت خوب است؟

ماسک خیار ساده ترین و همچنین بهترین ماسک خانگی است که برای جوانسازی صورت کاربرد دارد. استفاده مکرر و مرتب از ماسک خیار منجر به سفتی، شادابی، سفیدی و سلامتی پوست خواهد شد.

تاریخ ثبت : 1401/11/27

پاسخ م.رستگار


ماسک خیار برای پوست بسیار مفیده بوده و بخاطر غنی بودن از انتی اکسیدان و خنک بودن آن تاثیر بسیاری در رفع چین و چروک صورت و کاهش التهاب صورت و روشن کننده پوست و آب رسانی قوی دارد .

تاریخ ثبت : 1401/11/28

پاسخ mitra


خیار خاصیت خنک کنندگی و پاک کنندگی داره و خیلی از مشکلات پوستی رو برطرف میکنه. برای رفع چین و چروک های اطراف چشم و پیشونی می تونین خیار رو حلقه حلقه کنین و  وی این نواحی بذارین. اگه صورتتون بر اثر آفتاب سوختگی دچار لک شده هم می تونین از حلقه های خیار استفاده کنین. خیار لکه های صورتو برطرف و پوست رو کاملا شفاف و یکدست میکنه. 

تاریخ ثبت : 1401/11/28

پاسخ ری


ماسک خیار،یکی از،بهترین ماسک ها برای صورت ، لک ها ، جوشها و روشن کننده ی طبیعی صورت هست ، و بخاطر خاصیت سردی و خنکی اون باعث نزدن گرمی و رفع جوش های جوانی  میشه ،شما میتونید علاوه بر اینکه خیار رو ورقه ای روی پوستتون بزارید ، میتونید خیار رو رنده کنید و با کمی ماست ترکیب کنید ، و یا با کمی صدر و ماست و خیار ترکیب کنید که خاصیت فوق العاده ای به پوستتون میده ، در کل خیار برای پوست عالی هست.

تاریخ ثبت : 1401/11/29

پاسخ مبینا

سمیرا

اگه بدنتون خیلی گرم باشه وقتی خیار میزارید روی پوستتون ممکنه جوش های نهفته یا زیر پوستی رو بزنه بیرون . 

تاریخ ثبت : 1402/01/06
جهت ثبت پاسخ وارد سایت شوید، کلیک کنید.

شما هم می توانید سوال خود را مطرح کنید


رفتن به صفحه پرسش سوال...

سایر سوالات

کلمات کلیدی


آیا ماسک خیار برای صورت خوب است

مشاهده کلینیک زیبایی