سوال کاربر

برای رفع جوش صورت چی بخوریم و برای رفع لک صورت چی بخوریم؟

تاریخ ثبت : 1401/11/27
پاسخ سایت

پاسخ سایت


برای رفع جوش صورت چی بخوریم؟

برای از بین بردن جوش های صورت بهتر است که از ماسک صورت به صورت موضعی استفاده کرد. به جز ماسک های صورت، مصرف برخی مواد غذایی نیز در رفع جوش صورت موثر خواهند بود:
•    غذاهای سالم و خانگی 
•    سبزیجات میوه هایی همچون طالبی و هلو و لیمو
•    ماهی
•    چای سبز
•    انواع آبمیوه به خصوص آب انار
•    عرقیات گیاهی از جمله عرق کاسنی
برای رفع لک صورت چی بخوریم؟

برای رفع لک صورت بهتر است که مواد موثر را روی پوست ماساژ داد. در کنار این ترفند، لازم است غذاهای سالمی مصرف کرد که ویتامین ها و مواد مغذی پوست را فراهم می کنند تا سلامت پوست تامین شود. در این راستا، مصرف سبزیجات و میوه ها به شدت توصیه می شود. همچنین ضروری است که از مصرف غذاهای پر چرب و ناسالم خودداری کرد.

تاریخ ثبت : 1401/11/27

پاسخ mitra


یکی از مواردی که روی پوست خیلی تاثیر داره رژیم غذایی هستش. به طور مثال خوراکی هایی که میزان قند بالایی دارن مثل شیرینی باعث ایجاد جوش صورت میشن. اما میوه و سبزیجات و لبنیات در رفع جوش صورت خیلی موثرن. غذاهای دریایی هم به خاطر اینکه سرشار از روی هستن در کاهش جوش موثر هستن. 

تاریخ ثبت : 1401/11/28

پاسخ ری


برای رفع جوش باید در قدم اول از غذاهای چرب و فست و فود و شیرینی جات و نوشابه و ….. دوری کنید ، چون غذای نامناسب یکی از شایع ترین علت های جوش زدن هست و اگر میخواید جوش نزنید به این نکته توجه کنید ، و برای،از،بین بردن جوش ها میتدنید از،ماسک های خونگی که به راحتی و با هزینه کم میشه درست کرد استفاده کنید ، ماسک هایی مثل صدر و ماست، سفیده تخم مرغ، عسل و ابلیمو، و باید توجه کنید که این ماسک ها در طولانی مدت جواب دهی دارند و شما زمانی که یکی دوبار استفاده کردید منتظر، معجزه نباشید.

تاریخ ثبت : 1401/11/28

پاسخ م.رستگار


قبل از هرچیزی نیاز است که بدانید جوش صورت علت های مختلفی می‌تواند داشته باشد ، مثل : سن بلوغ،  مشکلات هورمونی، چرب بودن پوست صورت و…..
اگر در سن بلوغ نیستین و جوش های غیر طبیعی و چرکی روی صورت دارید در کنار یکسری از علائم دیگه مثل ریزش مو یا بهم ریخته گی دوران قاعدگی..‌. حتما به دکتر مراجعه کرده و جوش های خود را تحت نظر دکتر و با دارو مناسب درمان کنید‌
اما اگه پوست شما چرب است ،است این امر طبیعی است و فقط نیازه یه روتین پوستی داشته باشید .
اما در کل برای داشتن پوست خوب و از بین بردن جوش ها ترکیب ابلیمو و عسل یا گزاشتن خیار رنده شده با ماست باعث کمتر شدن جوش و از بین رفتن جای جوش میشود .

تاریخ ثبت : 1401/11/30

پاسخ مبینا

سمیرا

سعی کنید بیشتر از ماهی ها استفاده کنید .تخم کتان بخورید.چای سبز بنوشید.از آبمیوه های طبیعی استفاده کنید.اینا مواد غذایی ضد جوش زدن هستن. برای از بین رفتن لک های صورت هم سعی کنید عسل بخورید 

تاریخ ثبت : 1402/01/16
جهت ثبت پاسخ وارد سایت شوید، کلیک کنید.

شما هم می توانید سوال خود را مطرح کنید


رفتن به صفحه پرسش سوال...

سایر سوالات

کلمات کلیدی


برای رفع جوش صورت چی بخوریم برای رفع لک صورت چی بخوریم

مشاهده کلینیک زیبایی