سوال کاربر

برای خوشرنگ شدن ماکارونی چه کنیم و نحوه خوش رنگ کردن خانگی پخت ماکارونی چیست

تاریخ ثبت : 1401/11/27
پاسخ سایت

پاسخ سایت


برای خوشرنگ شدن ماکارونی چه کنیم؟

برای خوشرنگ و قرمز شدن ماکارونی اولین کار استفاده از رب با کیفیت و قرمز رنگ است. رب را قبل از اضافه کردن به مایه ماکارونی در روغن تفت دهید تا موجب خوش رنگی ماکارونی شود. در حین جوشاندن رشته های ماکارونی در آب بهتر است از اضافه کردن روغن به آن خودداری کنید. روغن موجب می شود تا رشته های ماکارونی نتوانند مایه را به خوبی جذب کنند.

تاریخ ثبت : 1401/11/27

پاسخ mitra


تو مایه ماکارونی باید به اندازه کافی رب اضافه بشه. ریختن فلفل دلمه ای و ذرت تو مایه ماکارونی کاملا سلیقه ای هستش ولی خیلی ماکارونی رو جذاب و خوشرنگ و خوش طعم می کنه. 

تاریخ ثبت : 1401/11/28

پاسخ ری


برای خوش رنگ شدن ماکارانی از رب و گوجه و ادویه و زرد چوبه به اندازه کافی استفاده کنید و تفت بدید ، رب برای رنگ ماکارانی عالی هست و از فلفل دلمه های رنگی هم میتونید استفادا کنید ، و گوشت چرخ کرده و سویا رو حتما باهم ترکیب کنید باعث طعم فوق العاده به ماکارانیتون میده.

تاریخ ثبت : 1401/11/28

پاسخ Marziyeh M


وقتی ماکارونی و مواد را در قابلمه می‌ریزید، ترتیب لایه‌ها را رعایت کنید. هر چه که این لایه‌ها نازک‌تر باشند، موقع مخلوط کردن و در پایان یکدست‌تر خواهند شد

تاریخ ثبت : 1401/11/29

پاسخ م.رستگار


رنگ ماکارونی بیشتر از هر چیزی به رب آن بستگی دارد پس حتما از رب مرغوب و یا تا حد امکان از رب خانگی استفاده کنید و ترجیحان قبل از استفاده حتما رب را روی شعله کم ( طوری که رب نسوزد) تفت دهید . همچنین استفاده به اندازه از زرد چوبه در خوشرنگ تر شدن آن تاثیر زیادی دارد به طوری که طعم غذا را تغییر ندهد .

تاریخ ثبت : 1401/11/30

پاسخ مبینا

سمیرا

تو آب جوش یکم زردچوبه بزنید و نمک ولی روغن نریزید چون مواد ماکارونی جذب ماکارونی نمیشن   و اینکه تو مایه ماکارونی رب خوب و با کیفیت بزنید تا قرمز و خوشرنگ بشه حسابی میتونید موقع پیاز داغ فلفل سیاه و زردچوبه و نمک بزنید .راستی داخل مایه ماکارونی اگه رب کم آوردید میتونید از سس هم استفاده کنید خیلی خوشمزه میشه 

تاریخ ثبت : 1401/12/29
جهت ثبت پاسخ وارد سایت شوید، کلیک کنید.

شما هم می توانید سوال خود را مطرح کنید


رفتن به صفحه پرسش سوال...

سایر سوالات

کلمات کلیدی


برای خوشرنگ شدن ماکارونی چه کنیم

مشاهده کلینیک زیبایی