سوال کاربر

آیا رنگ سبز به پوست سبزه میاد

تاریخ ثبت : 1401/11/27
پاسخ سایت

پاسخ سایت


آیا رنگ سبز به پوست سبزه میاد؟

پوست سبزه و همچنین رنگ سبز هر دو دارای تناژ سردی هستند. بنابراین ممکن است رنگ سبز برای افرادی که دارای رنگ پوست سبزه هستند مناسب نباشد. با این حال، این مشکل را می توان با ترکیب رنگ سبز با یک رنگ گرم از بین برد.

تاریخ ثبت : 1401/11/27

پاسخ سمیرا

سمیرا

رنگ سبز اصلا به پوست سبزه و تیره نمیاد و خیلی زشت میشه

استفاده کردن از رنگ سبز واسه کسانی که پوست تیره دارند مناسب نیست

تاریخ ثبت : 1401/11/28

پاسخ Marziyeh M


لباس هایی با رنگ سبز و به ویژه سبز زیتونی یکی  از انتخاب های فوق العاده برای افرادی است که رنگ پوست گندمی و سبزه دارند. این رنگ لباس می تواند زیبایی رنگ پوست و مو را به بهترین شکل ممکن نشان دهد.

تاریخ ثبت : 1401/11/30

پاسخ م.رستگار


رنگ سبز انواع مختلفی دارد و نمی توان گفت به طور قطعی هیچکدوم از رنگ هایی که تناژ سبز دارند به پوست سبزه می اید یا خیر !! پس بهتر است اگر به رنگ سبز علاقه دارید انواع رنگ سبز در لباس را امتحان کنید و یکی از آنها که حس خوبی بهتان میداد و خود و اطرافیان موافق بودن که به شما می آید معمولا از اون تناژ سبز در لباس استفاده کنید. 

چون انتخاب رنگ سبز برای پوست سبز تا حد زیادی ریسک است چون هر نوع سبزی به این افراد نمی آید و رنگ پوستشان را تیره تر می کند .

تاریخ ثبت : 1401/11/30

پاسخ ری


استفاده از،رنگ هایی مثل سبز روشن اصلا به پوست سبزه نمیاد و باعث میشه پوست شونو تیره تر نشون بده ، اما از اونجایی که رنگ های تیره خیلی به پوست های سبزه  میاد ، مثل مشکی ، سبز تیره هم ممکنه تناژش به پوست های سبزه هم بیاد ، و کاملا سلیقه ای هست.

تاریخ ثبت : 1401/11/30

پاسخ مبینا

سمیرا

بله رنگ سبز به پوست تیره میاد

تاریخ ثبت : 1402/01/06
جهت ثبت پاسخ وارد سایت شوید، کلیک کنید.

شما هم می توانید سوال خود را مطرح کنید


رفتن به صفحه پرسش سوال...

سایر سوالات

کلمات کلیدی


آیا رنگ سبز به پوست سبزه میاد

مشاهده کلینیک زیبایی