سوال کاربر

چرا خارجی ها موهای زائد را نمیزنند اگه دقت کرده باشید موهای زیر بغل و… تو فیلم ها دارن

تاریخ ثبت : 1401/11/25

پاسخ ری


زدن موهای زائد دلایل مختلفی داره مثل ژنتیک . اب و هوا و جاهایی که رطوبت داره مردمی که توی اون مناطقن هم پوست سفید و صاف و شاداب دارن هم موهای خوبی دارن و بیشتر به این دلیل هست که موهای زائد کمتری دارند . و اگه توی فیلم ها دیدید که موهای زائدشونو نمیزنن ممکنه بخاطر عادی سازی داشتن موهای زائد باشه .

تاریخ ثبت : 1401/11/25

پاسخ م.رستگار


دلایل مختلف زیادی داره  مثل فرهنگ بعضی مناطق ، مثلا تو کشورهای اروپایی به اندازه کشورهای خاور میانه به این موضوع اهمیت نمیدن یا خیلی از سلبریتی ها برای اینکه این موضوع عادی سازی کنند این کارو انجام میدن و به نمایش میزارن. 

تاریخ ثبت : 1401/11/25

پاسخ mitra


وقتی تو فضای مجازی عکس بعضی از افراد با ملیت های مختلف رو می بینید و یا توی فیلم های خارجی متوجه میشین که برخی از اونا موهای زائد بدنشون رو اصلاح نکردن. خب این موضوع علل مختلفی میتونه داشته باشه. تو بعضی از فرهنگ ها خیلی به این کار شاید اهمیتی نمیدن و اصلا براشون مهم نیست! البته بعضی از کشورها به خاطر شرایط محیطیشون و همینطور بحث های ژنتیکی مردمشون موهای زائد خیلی خیلی کمی دارن. 

تاریخ ثبت : 1401/11/25

پاسخ لیلا


چون لیزر میکنن یا اونایی که بور هستن اصلا مشخص نیس واسه همین نمیزنن.مثلا افغانی ها تا زیر دوسالگی به بچه هاشون روغن مورچه میزنن دیگه تا آخر عمر مو در نمیارن هرجایی یه جوریه 

تاریخ ثبت : 1402/06/10
جهت ثبت پاسخ وارد سایت شوید، کلیک کنید.

شما هم می توانید سوال خود را مطرح کنید


رفتن به صفحه پرسش سوال...

سایر سوالات

کلمات کلیدی


چرا خارجی ها موهای زائد را نمیزنند

مشاهده کلینیک زیبایی