سوال کاربر

برای خوش رنگ شدن سوپ جو چه کنیم

تاریخ ثبت : 1401/11/24
پاسخ سایت

پاسخ سایت


برای خوش رنگ شدن سوپ جو چه کنیم؟

استفاده از مواد اولیه تازه تاثیر مستقیم را در خوشرنگ شدن سوپ جو می گذارد. همچنین استفاده از آبلیموی تازه و عصاره های مخصوص، در خوش طعم و خوشرنگ شدن سوپ جو موثرند.

تاریخ ثبت : 1401/11/24

پاسخ mitra


برای خوشرنگ تر شدن سوپ جو هویج هارو به شکل نگینی خرد کنین یا اگه هم میخواین رنده کنین حتما با رنده درشت انجام بدین. به اندازه کافی هم رب بهش اضافه کنین. رب توی خوشرنگی سوپ خیلی تاثیر داره. تو یه ربع آخر حتما جعفری تازه خرد شده به سوپ اضافه کنین. حواستون باشه که تو این مرحله درب قابلمه رو نباید ببندین تا جعفری ها تازه و سبز و باطراوت به نظر بیان. 

تاریخ ثبت : 1401/11/24

پاسخ ری


برای خوش رنگ شدن سوپ جو از زرد چوبه نسبتا زیاد استفاده کنید نه جوری که سوپتون مزه زرد چوبه بگیره از کمی ذعفرون هم میتونید استفاده کنید و اینکه رب و گوجه رو باهم به خوبی تفت بدید و کمی هویجم اضافه کنید 

تاریخ ثبت : 1401/11/25

پاسخ م.رستگار


همیشه برای بهتر شدن طعم و رنگ لعاب غذا بهتر است از مواد غذایی تازه استفاده کنیم اما در کنار این بعضی از کارها مثل تفت دادن رب گوجه یا استفاده از زرد چوبه بیشتر ( اگه حس کردین ممکنه طعم غذا تغییر کنه می تونید از زعفران هم یه مقدار استفاده کنید) تاثیر داره . 

همچنین برای اینکه موادی که تایم پخت کمتری نیاز داره ( مثل جعفری ) حتما در آخر اضافه کنید که ظاهرش حفظ شود . 

 

تاریخ ثبت : 1401/11/25

پاسخ مبینا

سمیرا

من اینجوری که درست میکنم هم طعمش خوب میشه هم رنگش.اول جو رو جدا میپزم جوری که خیلی خیلی پخته بشه.قبلش هم یه روز خیس میکنم.البته میتونی یه بار زیاد بپزی بزاری تو فریزر هروقت خواستی استفاده کنی‌.جوی پخته شده با هویج رنده شده.سیب زمینی رنده شده.یکم جعفری.نخود فرنگی.البته نخود فرنگی رو دیرتر میپزم چون زود میپزه.رو همرو میزارم بپزه.وسط های پخت رب و زردچوبه ونمک و یه مقدار زرشک اضافه میکنم.آخرای پخت آب مرغ رو میریزم تا تبخیر نشه.پنج دقیقه مونده به اتمام پخت رشته فرنگی میریزم البته کم تا سفت نشه.برا تزئینش هم زرشک و جعفری میریزم.آبلیمو هم میریزم .

تاریخ ثبت : 1402/01/17
جهت ثبت پاسخ وارد سایت شوید، کلیک کنید.

شما هم می توانید سوال خود را مطرح کنید


رفتن به صفحه پرسش سوال...

سایر سوالات

کلمات کلیدی


برای خوش رنگ شدن سوپ جو چه کنیم

مشاهده کلینیک زیبایی