سوال کاربر

کدام عرق برای چاقی صورت خوبه

تاریخ ثبت : 1401/11/23
پاسخ سایت

پاسخ سایت


کدام عرق برای چاقی صورت خوبه؟

با استفاده از برخی عرقیات گیاهی می توان به چاقی و شادابی صورت دست یافت. در این راستا عرق های یونجه و رازیانه بسیار پرکاربرد هستند. 

تاریخ ثبت : 1401/11/23

پاسخ mitra


برای چاق شدن صورت و به خصوص پرشدن گونه هاتون می تونین از عرق رایانه استفاده کنین. عرق رازیانه علاوه بر پر شدن صورت باعث طراوت و شادابی پوست هم میشه. عرق یونجه هم اشتهارو زیاد می کنه و باعث چاقی صورت و بدن میشه. از روغن کنجد هم می تونین به صورت موضعی استفاده کنین. کافیه هرشب یه مقدار از روغن کنجد رو به گونه هاتون بزنین و ماساژ بدین. بعد از یه ماه تاثیرشو میبینین. 

تاریخ ثبت : 1401/11/23

پاسخ ری


برای چاقی صورت و پر شدن راه های زیادی هست که خوردن عرقی جات میتونه کمک بکنه 

عرقی جات هایی مثل رازیانه و پوست گندم و یونچه انتخاب خوبی هست اما شما در کنارش میتونید دو تا کاری که حتما حتما بهتون جواب میدرو انجام بدید 

اینکه صبحا از ژله و شیر خشک استفاده کنید 

استفاده از ژله و شیر خشک باعث پر شدن صورت در کوتاه مدت میشه اما استفاده از عرقی جات در مدت طولانی ممکنه نتیجه مطلوبو بهتون بده.

تاریخ ثبت : 1401/11/26

پاسخ مبینا

سمیرا

من شنیدم روغن خراطین به طور موضعی بزنید به گونه ها تون و یا هر جایی از صورت که میخواید حجیم بشه خوبه . و اینکه عرق رازیانه سرشار از هورمون های زنانه است و برای خانم ها خیلی فواید زیادی داره یکی از کاربردهاش اینه برای چاقی صورت موثر هست و باعث افزایش وزن میشه 

تاریخ ثبت : 1401/12/29
جهت ثبت پاسخ وارد سایت شوید، کلیک کنید.

شما هم می توانید سوال خود را مطرح کنید


رفتن به صفحه پرسش سوال...

سایر سوالات

کلمات کلیدی


کدام عرق برای چاقی صورت خوبه عرقیات گیاهی برای چاق شدن صورت

مشاهده کلینیک زیبایی