سوال کاربر

آیا درمانی برای پاهای پرانتزی وجود دارد

تاریخ ثبت : 1401/11/22
پاسخ سایت

پاسخ سایت


آیا درمانی برای پاهای پرانتزی وجود دارد؟

پاهای پارانتزی مشکلی نیست که توسط مصرف داروهایی خاص برطرف شود. این عارضه را می توان با استفاده از برخی تمرینات حرکتی و زیر نظر متخصص کنترل و درمان کرد. درمان پاهای پارانتزی به وسیله تمرینات ورزشی در سنین کودکی نتیجه بهتری دارد.

تاریخ ثبت : 1401/11/22

پاسخ mitra


برای درمان پای پرانتزی بهتره که به فیزیوتراپ مراجعه کنین. متخصص فیزیوتراپ یه سری حرکات اصلاحی ب پایه یوگا بهتون میگه که انجام بدین. اگه به شکل مستمر این حرکاتو انجام بدین به مرور شکل پا اصلاح میشه. آخرین درمان هم جراحی هستش که معمولا پزشکا به عنوان آخرین درمان ازش استفاده می کنن چون یه روش کاملا تهاجمی هستش اما اگه حالت پرانتزی پا خیلی شدید باشه چاره ای جز جراحی نیست. 

تاریخ ثبت : 1401/11/22

پاسخ ری


برای درمان پای پرانتزی بهنره به پزشک فیزیوتراپ  برید و با برخی از حرکات کششی هم میتونید تا حدودی درمان کنید اما بعضی وقتا به عمل نیاز پیدا می کنید 

راه حل بعدی میتونه استفاده از کفی مناسب کفش باشه.

تاریخ ثبت : 1401/11/23

پاسخ م.رستگار


بهترین درمان برای پاهای پرانتزی انجام ورزش های مناسب است ، می‌توانید با یه مربی ورزش مشورت کنید و از آن یه برنامه کامل بگیرید و هر چه سن شما کمتر و بدن به نسبت انعطاف پذیر تر داشته باشید نتیجه آن بهتر است .

یا کلیپ های ورزشی از یوتویوب تهیه کنید و تو خونه تمرینات انجام دهید .

من شخصا برای درمانش خیلی دارو پیشنهاد نمی کنم ، و با نظرم هرچه زودتر برای درمانش اقدام کن که زودتر نتیجه بگیری.  

تاریخ ثبت : 1401/12/26

پاسخ مبینا

سمیرا

خوشبختانه علم انقد پیشرفت کرده که تقریبا برای هر مشکلی یه راهی پیدا کردن .یکی از راه هایی که میشه باهاش پاهای پرانتزی رو درمان کرد عمل جراحیه .حتما پیش یه پزشک متخصص و کاربلد برید چون ریسک این عمل بالاست پیش هر دکتری نمیشه رفت .یکی از روش های دیگه لیزر با این روش هم میشه پای پرانتزی رو درمان کرد و هیچ عوارضی هم نداره .یه سری ورزش ها هم هست که میتونه مفید باشه .از کفش های طبی استفاده کنید .

تاریخ ثبت : 1402/01/09
جهت ثبت پاسخ وارد سایت شوید، کلیک کنید.

شما هم می توانید سوال خود را مطرح کنید


رفتن به صفحه پرسش سوال...

سایر سوالات

کلمات کلیدی


آیا درمانی برای پاهای پرانتزی وجود دارد

مشاهده کلینیک زیبایی