سوال کاربر

آیا برای کشیدن دندان عکس لازم است

تاریخ ثبت : 1401/11/22
پاسخ سایت

پاسخ سایت


آیا برای کشیدن دندان عکس لازم است؟

ضرورت داشتن عکس برای کشیدن دندان بستگی به شرایط دندان دارد. اگر دندان پوسیده شده و تنها ریشه آن در فک باقی مانده باشد، رادیولوژی یا عکس قبل از کشیدن آن ضروری است. به طور کلی، این مسئله را باید دندانپزشک بررسی کرده و تشخیص دهد.

تاریخ ثبت : 1401/11/22

پاسخ mitra


بله برای کشیدن دندون حتما نیازه که عکس داشته باشین. بعضی از مطب ها خودشون مجهز به دستگاه عکسبرداری هستن ولی یه سریاشون ندارن و باید از قبل تهیه کنین و موقع مراجعه به دکتر بهش نشون بدین. علت عکس گرفتن هم اینه که دکتر باید وضعیت ریشه دندون رو بررسی کنه. مثلا بعضی موقع ها ظاهر دندون نشون میده که پوسیدگی زیاده ولی وقتی عکس میگیرین دکتر متوجه میشه که ریشه دندون سالمه و فرد میتونه به جای کشیدن دندونش اونو ترمیم کنه و نگهش داره. 

تاریخ ثبت : 1401/11/22

پاسخ ری


بله قبل از اینکه دکتر بگه که باید بکشیش باعید عکس بگیری چون ممکنه نیاز به کشیدن نباشه و بتونن براتون درستش کنن

تاریخ ثبت : 1401/11/23

پاسخ مبینا

سمیرا

بگیرید بهتره یه سری از دکترها عکس نمیگیرن بعد معلوم میشه دندون فک جوش بوده فک و دندون طرف و میارن پایین . خودتون عکس بگیرید ببرید پیش دکتر که با خیال راحت و اطمینان بیشتر دندونتون رو بکشید . اما برای ترمیم دندون و پر کردن و عصب کشی خود دکتر میگه باید عکس بگیرید معمولا تو مطب ها هست . برای اینکه بدونن چند کاناله هست دندون و ریشه دندون سالم هست یانه نیاز به عکس گرفتن هست 

تاریخ ثبت : 1401/12/29
جهت ثبت پاسخ وارد سایت شوید، کلیک کنید.

شما هم می توانید سوال خود را مطرح کنید


رفتن به صفحه پرسش سوال...

سایر سوالات

کلمات کلیدی


آیا برای کشیدن دندان عکس لازم است

مشاهده کلینیک زیبایی