سوال کاربر

آیا برای شروع کردن دیر است

تاریخ ثبت : 1401/11/14
پاسخ سایت

پاسخ سایت


آیا برای شروع دیر است؟

در یک جمله باید گفت که هیچگاه برای شروع دیر نیست. اگر روی همین یک جمله اعتقاد و اطمینان کامل وجود داشته باشد، خواهیم دید که هر کاری را میتوان حتی در دیرترین زمان شروع کرد و به پایان رساند. کافیست موفقیت های برخی از افراد در جهان را بررسی کنیم که اتفاقا همه آنها در سنین بسیار بالا به دست آمده اند.

تاریخ ثبت : 1401/11/14

پاسخ ری


برای شروع جدید هیچ وقت دیر نیست و این هیجان و شروع زندگی بستگی به خودتون داره و اون امید به زندگی که باید به دست بیارید ، و زندگی جدیدی و استارت بزنید و با هدف و کوشش بتونید اینده ی خوبی بسازید پس هیچ وقت برای شروع دیر نیست ، برای،زندگی جدید و فراموش کردن گذشته دیر نیست ،درگیر گذشته بودن فقط میتونه زندگیتونو تلخ و خسته کننده کنه ، پس با همت شروع کنید ، ورزش کنید ، مسافرت برید ، تفریح کنید که هیج وقت برای،زندگی کردن دیر نیست.

تاریخ ثبت : 1401/11/26

پاسخ م.رستگار


بستگی داره ! شاید الان برای شروع دوباره دیر باشه شاید نشه از نقطه اول شروع کرد شاید الان وقتشه بجای شروع دوباره اگه میتونی فقط یه مسیر جدید بسازی و ادامه بدی 

اما مطمئنم هر جا حس کردی راهو اشتباه رفتی حتی اگه به اون انتهای دلخواهت نرسی بازم ارزشش بیشتر از موندن جایی  که مطمئنی اشتباه 

برای شروع دوباره برای رفتن یه مسیر جدید برای ساختنش هیچوقت دیر نیست اما فکر کردن به اینکه برای شروع جدید دیره یا نه قطعا باعث میشه که خیلی دیر بشه ‌.

تاریخ ثبت : 1401/12/18

پاسخ سمیرا

سمیرا

ذهن زمان رو نمیشناسه پس برای شروع کردن هیچوقت دیر نیست

تاریخ ثبت : 1401/12/24

پاسخ مبینا

سمیرا

هیچوقت برای شروع دوباره نیست اما لازمه از گذشته ها و اشتباهات درس گرفت و تجارب قبل رو به درستی استفاده کرد . اگه باز قدم در راهی بگذارید که قبلا از اون راه به بن بست رسیدید چیزی بیشتر از اون چیزی که قبلا عایدتون شده به دست نمیارید.  شروع خوبه و دیر نیست بشرطیکه اشتباهات رو به شکل پلی درآورد برای راه های بعد .

تاریخ ثبت : 1401/12/29
جهت ثبت پاسخ وارد سایت شوید، کلیک کنید.

شما هم می توانید سوال خود را مطرح کنید


رفتن به صفحه پرسش سوال...

سایر سوالات

کلمات کلیدی


آیا برای شروع دیر است هیچ وقت برای شروع دیر نیست از طبیعت بیاموز

مشاهده کلینیک زیبایی